De belofte van een onberispelijke service
Klanttevredenheid staat bij ons centraal en daarom engageren wij ons om 10 basisprincipes toe te passen in alles wat wij doen.

Klanttevredenheid staat bij ons centraal en daarom engageren wij ons om 10 basisprincipes toe te passen in alles wat wij doen.
Wij hebben een dynamisch preventiebeleid en in die context voeren we een groot aantal kwaliteitscontroles uit. Zo kunnen wij uw waterkwaliteit regelmatig controleren en snel ingrijpen indien nodig. Wij investeren ook regelmatig in het vervangen van defecte leidingen in het netwerk.
Wij garanderen een statische druk tussen 2 en 10 bar en een minimumdebiet van 300 l/u in het hele netwerk*.
*Onder normale bedrijfsomstandigheden
Wat te doen bij een gebrek aan debiet of druk?
Indien we de voorziening onmiddellijk moeten stopzetten door een onvoorziene oorzaak (bv. een gesprongen leiding), melden wij het incident online. Als wij u niet kunnen informeren via onmiddellijke communicatiemiddelen (voertuig met luidspreker, huis-aan-huis, folder), dan zullen onze teams ter plaatse en onze klantendienst u de nodige informatie geven.
In geval van geplande werken die de watervoorziening kunnen verstoren, wordt u minstens 72 uur op voorhand geïnformeerd.
Wij zorgen ervoor dat een onderbreking als gevolg van netwerkonderhoud niet langer duurt dan 4 uur.
Duurt de onderbreking langer dan 8 uur? Dan voorzien we een tijdelijk watervoorzieningssysteem (tankwagen, tijdelijke aansluiting, waterflessen enz.).
Onze technische teams zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar beschikbaar. Om u ook buiten de werkuren, in het weekend en op feestdagen te helpen, kunt u rekenen op onze wachtdienst.
Via uw klantenruimte kunt u ons eenvoudig bereiken voor al uw vragen en om verschillende formaliteiten in orde te brengen. Indien nodig kunt u onze klantendienst bereiken via e-mail of telefoon.
Voor alle technische noodgevallen (waterkwaliteit, watertekort, drukverlies, lekkages of waterinfiltratie) die een snelle interventie van onze diensten vereisen, is onze klantendienst 24 uur op 24 bereikbaar op het nummer 087 / 87 87 89.
Voor alle andere vragen kunt u ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 13.00 uur.
Wij hechten veel belang aan de leesbaarheid van onze facturen. Het verschuldigde bedrag, de toelichtingen en de rest van de informatie moeten eenvoudig te lezen en te begrijpen zijn.
U kunt online een nieuwe aansluiting aanvragen. Zodra wij het dossier in behandeling hebben genomen, sturen wij u de nodige documenten voor de aansluiting (offerte, technische vereisten enz.). Onder voorbehoud van bepaalde voorwaarden zal de aansluiting binnen 30 dagen (*) na het akkoord van de offerte worden uitgevoerd en in werking worden gesteld.
(*)Exclusief netwerkuitbreidingen en nieuwe industriële aansluitingen.
Een nieuwe aansluiting aanvragen
Na de interventie zullen wij, behalve in moeilijke weersomstandigheden, de plaats binnen de 8 werkdagen in de oorspronkelijke staat herstellen.
Elk jaar evalueren wij de klanttevredenheid aan de hand van een enquête die door een extern bedrijf wordt uitgevoerd bij een representatieve steekproef.
De enquête is jaarlijks opgebouwd rond een ander thema. De resultaten van deze enquête worden gepubliceerd op onze website en vormen de basis van onze actieplannen om onze dienstverlening te verbeteren.