Indien u geen jaarlijkse afrekeningsfactuur, openings- of slotfactuur verschuldigd bent, hebt u geen toegang tot de aanvraag van een afbetalingsplan.
Als u een afbetalingsplan had maar een vervaldag of het exacte bedrag niet hebt nageleefd, wordt uw plan gedeactiveerd en kunt u geen nieuw plan opstellen.
U dient dan contact op te nemen met onze Klantendienst. Die kan u, afhankelijk van uw situatie, een nieuw afbetalingsplan toekennen.
U kunt een afbetalingsplan krijgen voor uw afrekenings-, openings- of slotfactuur door dit te activeren in uw Klantenzone.
U kunt kiezen tussen 2 tot 9 maandelijkse termijnen, op voorwaarde dat uw plan volledig is betaald vóór de volgende regulariseringsfactuur.
Het minimale maandbedrag is € 25.
Ter info: het is niet mogelijk om uw voorschotfacturen in maandelijkse termijnen te betalen.
Wel kunt u de periodiciteit en/of het bedrag ervan wijzigen via uw Klantenzone.
Indien u een actieve domiciliëring hebt op de account waarvoor een afbetalingsplan geldt, zullen uw maandelijkse betalingen verricht worden via uw domiciliëring.
Als u voor een vaste betaaldatum hebt gekozen, worden uw maandelijkse betalingen afgeschreven op de door u bepaalde datum.
Ga naar uw Klantenzone Klantenzone.