Mijn domiciliëring activeren
Uw facturen worden altijd op tijd betaald! U kiest de dag van de betaling. U stopt wanneer u wil. Log in via uw klantenruimte, snel en eenvoudig!

Uw facturen worden altijd op tijd betaald! U kiest de dag van de betaling. U stopt wanneer u wil. Log in via uw klantenruimte, snel en eenvoudig!
Wijzig met één klik het bedrag of de frequentie van uw voorschotten.
Wij werken al enkele jaren aan de digitalisering en dematerialisering van al onze documenten.
Snel de status van uw klantenrekening bekijken.
Ja, u kunt de kenmerken van uw domiciliëring zelf bepalen:
Indien u een actieve domiciliëring hebt op de account waarvoor een afbetalingsplan geldt, zullen uw maandelijkse betalingen verricht worden via uw domiciliëring.
Als u voor een vaste betaaldatum hebt gekozen, worden uw maandelijkse betalingen afgeschreven op de door u bepaalde datum.
Ga naar uw klantenzone en voer uw bankgegevens in, of corrigeer of verwijder deze.
Wilt u hiervoor een schriftelijk verzoek indienen? Ga naar de pagina ‘Help en contact’.
U kunt hiervoor ook contact opnemen met onze klantendienst op 087/87.87.89.
Wist u dat u niet alleen kosten als gevolg van betalingsachterstanden kunt vermijden, maar dat u ook zelf de kenmerken van uw domiciliëring kunt bepalen, namelijk:
Afhankelijk van het moment waarop u uw inkomsten ontvangt, bepaalt u de datum van de afschrijving.
Geen onaangename verrassingen: bepaal zelf het maximumbedrag dat mag worden afgeschreven.
Bent u het niet eens met de afschrijving?
Tot 8 weken na de debitering kunt u uw herroepingsrecht uitoefenen en het gedebiteerde bedrag binnen 48 uur na uw verzoek teruggestort krijgen.