Mijn domiciliëring activeren

Uw facturen worden altijd op tijd betaald! U kiest de dag van de betaling. U stopt wanneer u wil. Log in via uw klantenruimte, snel en eenvoudig!
 

Mijn domiciliëring activeren

banniere_domiciliation
In uw Klantenruimte kunt u ook
Titre
Uw voorschotten aanpassen
Illustration
Gérer vos acomptes
Corps

Wijzig met één klik het bedrag of de frequentie van uw voorschotten.

Titre
Ontvang uw documenten per e-mail
Illustration
icon-demat
Corps

Wij werken al enkele jaren aan de digitalisering en dematerialisering van al onze documenten.

Titre
Bekijk uw saldo en facturen
Illustration
icon-facture-solde
Corps

Snel de status van uw klantenrekening bekijken.

Vaak gestelde vragen

Kan ik mijn domiciliëring beheren?

Ja, u kunt de kenmerken van uw domiciliëring zelf bepalen: 

  • via uw Klantenzone kunt u de betaaldatum en de bankrekening voor uw domiciliëring kiezen; 
  • via uw bankinstelling kunt u een maximumbedrag kiezen dat gedebiteerd kan worden of een debitering betwisten tot 8 weken nadien.

Wordt mijn afbetalingsplan betaald via mijn domiciliëring? 

Indien u een actieve domiciliëring hebt op de account waarvoor een afbetalingsplan geldt, zullen uw maandelijkse betalingen verricht worden via uw domiciliëring.   

Als u voor een vaste betaaldatum hebt gekozen, worden uw maandelijkse betalingen afgeschreven op de door u bepaalde datum.

De aan mijn domiciliëring gekoppelde bankrekening wijzigen

Ga naar uw klantenzone en voer uw bankgegevens in, of corrigeer of verwijder deze.

Wilt u hiervoor een schriftelijk verzoek indienen? Ga naar de pagina ‘Help en contact’.

U kunt hiervoor ook contact opnemen met onze klantendienst op 087/87.87.89.

Domiciliëring op maat

Wist u dat u niet alleen kosten als gevolg van betalingsachterstanden kunt vermijden, maar dat u ook zelf de kenmerken van uw domiciliëring kunt bepalen, namelijk:

  • Uw betaaldatum

Afhankelijk van het moment waarop u uw inkomsten ontvangt, bepaalt u de datum van de afschrijving.

  • Het maximale af te schrijven bedrag

Geen onaangename verrassingen: bepaal zelf het maximumbedrag dat mag worden afgeschreven.

  • Een afschrijving weigeren en het bedrag teruggestort krijgen 

Bent u het niet eens met de afschrijving?

Tot 8 weken na de debitering kunt u uw herroepingsrecht uitoefenen en het gedebiteerde bedrag binnen 48 uur na uw verzoek teruggestort krijgen.