Klantenzone

 

Door eenvoudigweg te telefoneren naar onze klantendienst kunnen klanten die rechtstreeks door de maatregelen worden getroffen (bedrijven, kmo's, zelfstandigen, personen die economisch werkloos zijn, ...) uitstel van betaling krijgen voor de facturen gepland tot 30 juni 2020.

Andere maatregelen zijn:

  1. De reeds door de SWDE toegekende voorwaarden (betalingsvoorwaarden, verlenging van de vervaldatum, maandelijkse betalingen, aflossingsplan, herziening van de aanbetalingen na een daling van de activiteit, enz.) zijn zelfs nog flexibeler.
  2. SWDE schort ook de waterafsluitingen wegens niet-betaling op tot de normale situatie is hersteld.
  3. SWDE zal de doorstroombegrenzer na een simpel telefoontje bij u verwijderen.

Ter herinnering: elke klant kan een aanvraag indienen bij het OCMW van zijn gemeente om een tussenkomst van het Sociaal Waterfonds te bekomen voor de betaling van de waterfactuur. Het is het OCMW dat al dan niet toestemming geeft, afhankelijk van uw situatie.

U moet het tijdelijke wachtwoord dat u via mail ontvangen heeft veranderen als u voor het eerst inlogt op de klantenzone. Kies een veilig wachtwoord dat u gemakkelijk kunt onthouden. Daarna kunt u uw wachtwoord zo vaak veranderen als u wilt door naar ‘Mijn account’ / ‘Wachtwoord wijzigen’ te gaan.

Uw gebruikersnaam kan alleen uw e-mailadres of uw klantnummer zijn. Dat klantnummer staat op al uw facturen. 

Om het e-mailadres te wijzigen, gaat u naar ‘Mijn account’ / ‘Mijn gebruikersnaam wijzigen’.

Wanneer u inlogt op de klantenzone kunt u gemakkelijk het contractrekeningnummer kiezen waarvoor u uw gegevens en diensten wilt beheren (meterstand, overzicht van verbruik …). Als u klaar bent, kunt u een ander contractrekeningnummer kiezen.

Inloggen is heel eenvoudig:

  1. Klik op de tab ‘Klantenzone’ rechtsboven elke pagina van de website
  2. Er wordt een nieuw venster geopend
  3. Voer uw gebruikersnaam (uw klantnummer of e-mailadres) en uw wachtwoord in
  4. Wachtwoord vergeten? Klik dan op de link (link naar ‘Wachtwoord vergeten’) om een nieuw wachtwoord te krijgen

Als u nog altijd geen toegang krijgt tot de klantenzone, neem dan contact met ons op 

Meer informatie

Twee mogelijkheden:

  1. Uw gebruikersnaam is uw klantnummer. Dit nummer van 10 cijfers staat bovenaan al uw facturen (rechts).
  2. Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres dat u heeft opgegeven toen u de account heeft aangemaakt. Als uw e-mailadres gewijzigd is, kunt u gemakkelijk een nieuw adres opgeven als gebruikersnaam.

Als u nog altijd geen toegang krijgt tot de klantenzone, neem dan contact met ons op 

Meer informatie