Ik zou graag de samenstelling van mijn huishouden veranderen
Huwelijk, relatiebreuk, echtscheiding, overlijden, ...

Huwelijk, relatiebreuk, echtscheiding, overlijden, ...
Een van uw dierbaren is overleden en u moet enkele stappen ondernemen na dit overlijden. Wij zijn er om u te helpen.
Neem een van de facturen van uw dierbare en lees de huidige meterstand af. Bel ons dan op 087 / 87 87 89, en wij zullen u helpen en begeleiden om de noodzakelijke stappen te ondernemen, afhankelijk van uw situatie.
Na mijn relatiebreuk moet de naam op de facturen veranderen, wat moet ik hiervoor doen?
Voor deze wijziging is een administratieve afsluiting nodig.
Bezorg ons de datum van de wijziging, de huidige meterstand en de volledige contactgegevens van de overblijvende gebruiker via ons formulier, door hier te klikken.
Wat moet ik doen als ik wil dat de naam van mijn echtgeno(o)t(e) op de facturen komt te staan?
Dan moeten we overgaan tot een administratieve afsluiting.
Nog vragen? Neem dan contact met ons op.
Het is belangrijk dat u ons op de hoogte brengt van elke wijziging in de bewoning van een gebouw.
Als u vertrekt, leest u de meter nog een laatste keer af in aanwezigheid van alle betrokken partijen, zodat de slotfactuur kan worden opgemaakt. Ga naar uw Klantenzone en doe het nodige in een paar klikken.
Wanneer u ergens intrekt, is het water reeds beschikbaar. Om uw situatie snel te regulariseren, gaat u naar uw Klantenzone en doet u het nodige in slechts enkele klikken.
Meer informatie: U gaat verhuizen