Ik zou graag de samenstelling van mijn huishouden veranderen

Chapô

Huwelijk, relatiebreuk, echtscheiding, overlijden, ...

banniere-deces
Inhoud

Wat te doen in geval van een overlijden?

Een van uw dierbaren is overleden en u moet enkele stappen ondernemen na dit overlijden. Wij zijn er om u te helpen

Neem een van de facturen van uw dierbare en lees de huidige meterstand af. Bel ons dan op 087 / 87 87 89, en wij zullen u helpen en begeleiden om de noodzakelijke stappen te ondernemen, afhankelijk van uw situatie.

 

Relatiebreuk / Scheiding

Na mijn relatiebreuk moet de naam op de facturen veranderen, wat moet ik hiervoor doen? 

Voor deze wijziging is een administratieve afsluiting nodig. 

Bezorg ons de datum van de wijziging, de huidige meterstand en de volledige contactgegevens van de overblijvende gebruiker via ons formulier, door hier te klikken.

 

Huwelijk

Wat moet ik doen als ik wil dat de naam van mijn echtgeno(o)t(e) op de facturen komt te staan? 

Dan moeten we overgaan tot een administratieve afsluiting.

 

Nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Vaak gestelde vragen

Ik verhuis. Welke formaliteiten moet ik vervullen bij SWDE?

Het is belangrijk dat u ons op de hoogte brengt van elke wijziging in de bewoning van een gebouw. 

Als u vertrekt, leest u de meter nog een laatste keer af in aanwezigheid van alle betrokken partijen, zodat de slotfactuur kan worden opgemaakt. Ga naar uw Klantenzone en doe het nodige in een paar klikken. 

Wanneer u ergens intrekt, is het water reeds beschikbaar. Om uw situatie snel te regulariseren, gaat u naar uw Klantenzone en doet u het nodige in slechts enkele klikken. 

Meer informatie: U gaat verhuizen