In uw Klantenruimte kunt u ook
Titre
Uw domiciliëring beheren
Illustration
Gérer votre domiciliation
Corps

uw facturen altijd op tijd betaald. U kiest de betaaldag. U stopt wanneer u dat wenst.

Titre
Ontvang uw documenten per e-mail
Illustration
icon-demat
Corps

Wij werken al enkele jaren aan de digitalisering en dematerialisering van al onze documenten.

Titre
Uw saldo en facturen bekijken
Illustration
icon-facture-solde
Corps

Bekijk snel de status van uw klantenaccount.

Vaak gestelde vragen

Hoe maak ik mijn meterstand op?

Uw meterstand geeft uw waterverbruik in kubieke meter aan (1 m³ = 1.000 liter). De cijfers op een zwarte achtergrond geven uw verbruik in kubieke meter weer, terwijl de rode cijfers uw verbruik in liter aangeven. 

Alleen de cijfers op een zwarte achtergrond worden in aanmerking genomen voor het opmaken van uw factuur. 

Wanneer u ons uw jaarlijkse meterstand moet doorgeven, dient u dit nummer op een zwarte achtergrond door te geven via uw Klantenzone of via de indexphone (automatische berichtendienst die 24 uur per dag beschikbaar is).

Wat moet ik doen als mijn meterstand sinds de laatste opname niet is veranderd?

Als u vaststelt dat uw meter dezelfde meterstand aangeeft als vorig jaar, zit uw meter waarschijnlijk vast en moet hij (gratis) worden vervangen. 

Contacteer onmiddellijk onze Klantendienst op 087 / 87 87 89. 

Hoe kan een geschatte meterstand worden gecorrigeerd?

Indien wij uw jaarlijkse meterstand niet ontvangen, factureren wij u op basis van een raming. Om ons de werkelijke meterstand te bezorgen, vult u het online formulier in. Vergeet niet een foto van uw meter bij te voegen (zwarte cijfers duidelijk leesbaar).

 

Wat moet ik doen als ik vergeten ben om mijn meterstand door te geven? 

Als u nog geen factuur hebt ontvangen op basis van een raming, ga dan naar uw Klantenzone en voer uw meterstand in.  

U kunt de meterstand ook telefonisch doorgeven. U hebt dan uw verzoek om de meterstand nodig, met de toegangscode.