Vaak gestelde vragen

FLEET

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord en/of login ben vergeten?

U stuurt dan best een e-mail naar auto@swde.be

Wat moet ik doen om een aanvraag op het portaal te wijzigen?

Stuur een e-mail naar auto@swde.be met vermelding van het aanvraagnummer, de registratie en de aard van de wijziging.

Ik kan niet inloggen op het portaal. Wat moet ik doen?
  • Gebruik Google Chrome als browser en zorg ervoor dat deze up-to-date is.   
  • Maak de cache van de browser leeg (cookies en gegevens van de website + afbeeldingen en bestanden in de cache).  
  • Log in op het portaal via de: https://mysap.swde.be.  
  • Als het probleem aanhoudt, stuur dan een e-mail naar auto@swde.be.  
Wat moet ik doen indien ik de juiste categorie voor de interventie niet kan vinden?
  • Gebruik een categorie die nauw aansluit bij de categorie die u voor ogen had.
  • Geef de aard van de interventie aan in het vrije veld 'Beschrijving'.
  • Laat ons in het opmerkingenveld weten welke categorie nuttig zou kunnen zijn om toe te voegen.
Moet het bedrag exclusief btw worden ingegeven?

Ja, de bedragen worden zonder btw ingegeven.

Wat moet ik doen in geval de entiteit of het adres wijzigt?

U stuurt best alle nieuwe contactgegevens per e-mail naar auto@swde.be.

Ik kan mijn aanvraag niet indienen, wat doe ik?

Bekijk even de mogelijke foutmeldingen in de tooltip

infobulle-faq-fleet

(linkerbenedenhoek). 

Kijk eerst na:  

  • of de kilometerstand overeenkomt met de laatst ingevoerde kilometerstand (informatie onder het chassisnummer);
  • of de gedetailleerde offerte als bijlage werd toegevoegd.

Als het probleem aanhoudt, stuur dan een e-mail naar auto@swde.be.  

Wat moet ik doen als ik geen bestelformulier ontvang of als mijn e-mailadres is gewijzigd?

U stuurt dan best een e-mail naar auto@swde.be. Vermeld het e-mailadres waarnaar de bestelbonnen van de garage moeten worden gestuurd.